Friday, April 9, 2010

G jalan2..

hello friends...

huhu..rini aku g jalan2 ngan ibu n angah..wahwah...bes la jgak..leh kua umah tgok dunia...urm..tadik time kat 2yn gle ngantuk siok...blajar pom entah pape da...xthu ar npe rini gle punye ngantk...hati memberontk xmo 2yn..tpi coz nk exam so kne la korbankan mne yg idup tuh...haha...
eh..aku xthu la npe..arini aku seharian berbaju kurung...wahwah...jadik muslimah sejatik rini...hehe..entah pape..slalu nye pas 2yn trus tukar bajuk..tpi rini kua jalan2 ngan ibu pom nga baju kurung da....'ibu anak ibu da berubah nie'...hehe...

neway,esok aku kne g skull unk pibg...alamak!!! 2yn aku dop g ah...huhu..!! yes2... aduh! pe nak jadik ngan aku nie...mne lah semngat yg berkobar2 dulu tuh ah...ish2..xleh jadik nie..aku kne g pibg sok,siap kne pkai blazer ag nnti...huhu..nk trima award la katakan...wekwekkk...award unk TOKOH KEPIMPINAN jer la...xpenh22 aky dapat ttbi tercalon lak thun nie...aha...uhu...at least ank ibu nie naik la stage jgak unk amik award...huhu...xpe2 nnti spm nie i will try my best unk dapat anugerh akademik lak...hehe..insyaallah ea...homework bnyk gle..espcially agama...kne wat latihan n nota ag..aduh!! parah2...cam ner la nie...hukhuk...hati nie da diserang VIRUS...ssh nye nk delete....

hurm...tadik aku kol bob gne hp ibu..hehe...bes la lak dgr sore dye duk glak2 tuh..skali aku ckp skali dye gelak...huk..yeey...dye nk balik nnti 13 hb nie...hopefully leh jpe bob...windu gle kat dye!!!...hehe...urm..nk gthu pe ag erk...oopppss..!! skg nie aku ngah mencuba unk menDELETE kan semua VIRUS2 yg ade lam otak aku nie...coz nk fcos stdy lor...xnk da men2 la..skg da bln 4 pom..spm lagi bpe bln da...isyhhh...hopefully aku xhmpakan parents...wanna be a gud gul unk family,friends n my SPONGEBOB..huu....

4 my friends..cayok2 kte kne kuatkan semngat unk teruskan usha...hahah..stdy2...thun nie je stdy gle2 nnti ok la cikit kot...yg pntg result gempak beb...huhu...hopefully leh la penuhi harapan ckg2 ea..aduhs!!! ssh nie...ramai gle yg kasik harapan kat kte...huhu...xpe yg pentg usha...ALLAH tlong nye kan?..insyaallah ea...

No comments:

Post a Comment