Wednesday, April 7, 2010

memang xku sangka kau begitu dan aku begini..

tetiba je ase nk create blog...wahwahwah.....urm.. nk share something tpi ase cam bongok jer cite tuh..haha...sengal suda lor..ku sangkakan panas berpanjgn rupanya hujang di pertengahan...erkk..btol ker tuh..haha..xthu ar...slame aku hidup xpenh ag aku syg n menaruh harapn dan kepercyaan kat 'SOMEONE'..tpi 2 ah..maybe ujian ALLAH unk hamba yg lemah cam aku nie...ttbe je leh sangkut ngan sowang mamt nie...huhu..padahal umur time tuh baru jer sthUn jagung lor bak kate owang..namun,saat aku knl dia semuanye menjadi satu jalan cerita yg penuh ngn tanda tnye dan persoalan...mule2 knl bkn main kuat ag mengutuknye..last2,,..haha..dua2 kantoi...'I LOVE U'...saat aku knl apa itu cinta...saat 2 jgk la kau ajarkan aku pahit manis kehidupan..tapi tu lah..semuanya hanya bertahan selama 4 thun...gle!! 4 thun..tup..tup..kau pilih owang len..da la mse kau ngn dia kau still kapel ngn aku..tpi skg aku da xkisah la..kalu kau bahagia ngn dia teruakan lah..aku xlakejam sngat smpai nk hancurkan hubungan kowang..tpi aku knl kau..sngat mengenali diri kau....mmg aku ngaku bkn senang nk lupakan kau..ye lah.. aku bukan robot...kalu ade virus trus ilang sume2 data yg ade..hahaha..tpi xpe lah..aku ikhlas..g pun aku thu rmai ag kat lua nie...

tpi kenapa ea...aku lupa lak nk tnye dia..pe motif dia buat g2...hao dare u!!! haha...mls nk carik gaduh ba...g pun 2 hal idup dia la..aku xnk terhegeh2 ngan owang yg buat aku tertanya2 dn menambahkan beban kepala otak aku..haha...g pun aku still leh fun ngan member2...huu...urm..tentu korang2 yg baca nie ingat aku ngah putus cinta...haha...excualy,mmg pom...tpi da dkat 2 bulan pom la...ok la..da xkisah pom..mmg la kkdang ade je yg terbayang,but it ok lah..i still have my SPONGEBOB..hha...

huu,..da xthu nk kate pe da...yg pentg aku create blog nie bkn unk kutk2 sape2..tapi kalu ade yg terse tuh sowwy lorr....huhu..

No comments:

Post a Comment