Monday, April 26, 2010

x0x0x0x0x

hello..

urm..lme da xtlis pape kat blog nie...hukhuk...sedih dtg ttbe jerk....asl 'bodoh' sngat ah...buat xthu sudah la..bende la lps pom kan..skg nie kau lam realiti bkn fantasi...uhhu...kat depan owang kau boleh jer senyum2,gelak2..blakng owang...mne kau!! ah...mne EGO kau...inag tinggi n kuat sngat ker ego kau tuh...sampai kau xprlukan sesiapa unk kau luah mslh...weiiiii!! idup mmg penh ngan mslh la...kalu xde mslh tuh cam ner nk mtg....ah'h....dramatik jer idup nie...kau pom kne pandai berdrama jgk..baru la kau xkan kisah ngn sume bende yg dtg....'bodoh' amat la kalu nk kisah smpai mati....pegi lah weh..!!!! jgn penh ggu aku agi...... klu ALLAH bagi izin unk aku lupe ingatan owang yg 1st aku nk lupe 'KAU'....seluruh idup aku ,aku xmo de kaitan ngn owang cam kau....uh'h...sakit nye atie....xpe..skg nie kau ingat kau da dpt sume yg kau nk...kre dlm diam kau cabar aku la...xpe...kau da dpt pe yg kau nk kre kau hebt sngt la...fine!! kau mmg hebat....aku thhu aku xsehbat kau...tpi aku ykin ade somthing yg aku leh buat parents aku bangga....event kau da pegi jauh dari idup aku jgn ingat aku mdh mengalah ngan sume nie ok!!! i'm strong gurl....bodoh amat kalu aku nk kisah ngn idup kau...pegi jahanam lah..................................!!!! jgn ggu aku...event nme kau pom aku xkn penh sebt da mulai ari nie...haha...memg lame xsbt pom sebnrnye...........!! kalu leh g jauh kau dari aku lagi bgs!! benci aku kat kau tuhan je yg thu....tpi aku ykin...pas nie ble sume nye da selelsai aku xkn penh ingat ag kat kau....smpai mati pom aku xkn penh ingat kat kau..kau bangge sngat da ade 'new person'...kn...kn...fine...event kau tipu aku pom aku still senyap...xpe..asl kau puas dgn pe yg kau buat...tpi ingat la...s2 ari kau akn rse pe yg aku rse...maybe skg nie tuhan xnk kau rse sunme 2 ag...tpi aku yakin yg tuhan 2 maha adil....kau xkn lpas dari sume tuh...aku nk kau tahu btpe skitnye kau buat aku dulu...cam 2 la kau rse...pe kau ingat aku brg mainan ker....haha...please la...!!! s2 ari aku nk tgok cam mne kau handle idup kau ble tuhan kasi semua blasn kat kau dgn pe yg kau da buat kat aku...skg nie xpe la...kau tgh bhgia kan..hahaha....aku xkn kisah dn xpenh nk amik kisah pom la!! pegi mampus la ngn idup kau tu... ak yakin idup aku skg lbh baik dari bsme ngn kau!!...

SYG BCCCCUUUUKKKK!!
^_^..

No comments:

Post a Comment