Thursday, April 22, 2010

SAPE AKU!!!!

HEllo!!

urm...lme da xpost text kat blog nie...xthu knp n mgape ri nie aku ase cam sakit hati n menyampah dgn sume owang yg aku knl...huu...owang yg xpenh nk apprciat8 pe yg aku da buat...oikk!!! bute ker!! slh ker klau ko apprct8 aku cam owang len....dulu aku yg sering kau sebut2...skg mne sume tuh??..mlah ko buat aku cam 'MAINAN'..ble kau nk kau amik..kau carik smpai jpe...ble kau xnk..kau buang...letak mrata2....oiKK!! ko ingat aku nie ape ah'h...!!! aku thu aku nie manusia biase je...yg xde ape2 kelebhn unk kau banggakan...tpi aku still ade prasaan...aku ade hati cam KAU!! ...klau nie yg kau nk bagi kat aku,bek dulu2 lagi kau xyah jpe aku...xyh contc2 aku...xpom..xyah temu langsng ngan aku.......aku benci!!! benci kat owang yg hanya pndai bermain kate2...org yg hanya pikir idup dia je....orang yg xpenh pikir prasaan owang len...kau ingat kau dapt sume yg kau nk ker!! da bangga dgn pe yg kau buat ker!!! ahh'hh.........bla lah ko..ingat smpai mati pom aku xkn lpe ttg kau la...!! huh....

aku thu aku nie xde maknenye kat kau...tpi xkn xpnh tdetik kat hati ko unk pikir prasaan aku ble ko buat aku cam brg mainan..slame nie ade ke aku xhiraukan ko??,...pape yg aku nk buat aku pikir ttg kau..tpi sume 2 sia2 jerk...kau xpenh kisah pom...fine!!dn skg nie pom aku da xkisah ttg kau...suke hati kau la nk buat pe...dan jgn penh harap aku akn dtg balik kat kau...pape pom yg tjadi kat aku,aku xkan penh balik kat kau....aku knl kau lme....kau xpenh pikir pom kan..event cikit pom ko xpenh pikir..hanya tuhan jer yg thu cmne aku rse...hanya dia je yg pham aku...ko egois...kau pentgkan diri sendiri...tpi aku tau,jauh dari sudt aku..aku still ase syukur bila tgok kau eppy...skg...xpe la..da nsib aku allah bagi sume nie kat aku..asl ko bhgia ngn idup ko sudah...+_+..enth la...npe la aku leh knl kau ah...urm..sume da jadik..aku kne ikut je flow yg da ade kat depan skg nie...tpi aku yakn ade hikmah sume nie...ade sebb sume nie t'jadik...hanya DIA yg thu...n aku tggu sume 2 terjwb...pape pom skg aku eppy ngn kwn2 aku...tmasuk BBBBCCCCCUUUKKKK!! thanks sngat kat kowang ea....syukur sngat...da mls nk amik kisah ngn sume tuh...bak kate owang 'XYAH KISAH DGN KEPALA TAIK'...haha....propaganda jer...urm..=p..da bnyak bende yg aku lalui spanjg thun nie...enth pe la lagi pas nie...pape pom aku kne fcos unk spm..bende kecik xyh amik kisah...spm pentg...mse dpn aku...uhu...miss someone skg nie...tpi dye ngah exam...xpe la...aku pom xmo ggu dye...cume nk dye tau yg aku syg dye....xmo dye pikir bukan2 n slalu merendah diri...insyaallah kalu dye yg allah takdirkan unk kau...sgl kekurgn n klemahan dye aku trima...n aku harap dye pom cam 2 gak...g pom aku xde la bimbg sngat ble xcontc unk mse nie...coz aku slalu ingat ayat dye 'pape pm sye nk awop tau sye syg awop,jgm pikir bkn2'....okeh bbbcccuukkk!! sye xpikir bukan2...haha...=D..miss dye sngat2...sabo jer lah....urm..pape pom wish u alws luck...skg awk dlm doa sye....hehe...^_^...

No comments:

Post a Comment