Friday, April 16, 2010

wowow!! amik kau!! ^_^



hello friends..

today:..16/04/2010..

huhu...alhamdulillah setelah plag dri kbmall aku trus slat isyak n hajat..wah g2...!! hehe...ptg tadik aku g umah k'cik stdy addmath...well my bccukk alws there...ahaks..yes!! dye kan balik,so dye la yg jadi sir addmath aku..skg da ade sir baru da...angah pom da jadik tc aku jgak..eheh...arinie mmg kteowang eppy 2gether..angah punye PLANNING nk g kbmall mlm nie mmg menjadik..ble ibu n baba izinkan aku kua...oppsss!! bcuKKK...telah memecahkan rekod dunia UNDER AGES aku...hehe..xpenh2 ag kua mlm gni...except ngan family la...kteowang kua 9.30-12.45..huhu..baba kasi rule smpai kol 11.30 kne ade kat umah...tpi telewat lor..nseb bek time balik tuh dye xde..ibu yg bkak pin2...huhu...banyak gle halangn yg dtg event kteowang kua mmg diizinkan oleh parents masing2..bse ah,idup kne la ade dugaan...oucch...*dramatik jerk*...haah...urm..mlm nie aku belanje dyeowang minum kat kbmall...bccuukk belanje men bowling...cm truk jer perfment aku 2nite..(ceh cam la pandai men sngat)..haha...my bccuukk tlah mengabiskan RM...belanje kteowang mlm nie...thanks bbcccuukk..k'cik lak belanje minum air kat REDEL HOTEL..urm..kwsan tuh ah...bes gle minum air...aku,k'cik,angah n bccuukk..kongsi air..haha..event masing2 telah dbekalkan dgn air yg dipilh unk dmasukkan ke dlm pert...waah...bbcccukk xkisah pom da...acik ngn angah pom sportg jerk..hehe...memg aku eeppy gle...huhu...angah lak bllanje makna TWISTIES,..entah btol xeje tuh...haah...mmg mlm nie mlm yg MENGGEMBIRAKAN...nk share ngan all my friends...hehe..kteowang sume sempat pozing dan jadik FOTOGEDIK..*bak kate angah*...unk mlm nie kat sume tmpat yg kteowang pegi..except toilet...haha...nnti nk upload gmbar tuh...mmg best gle...cam dpat family baru..haha...bcccuukk..im eppy wth u..and all of yr family....mmg mlm nie mlm yg xboleh dlupekan..tpi cam lam FANTASI la plak...ehehe...ner ade..REALITU NIE..dpt kua mlm...bbcccuukkk...thanks..hehe...ari nie om time g umah acik..dapat mkn masakan umi lagik..eheh...bes gle...kalu duk sne alamak makin bulat la akuh...ahaha...thanks UMI...^_^...urm..sok aku ade kels...tpi cam xleh tido jer..coz tadik minum air kopi time ngan dyeowang..angah punye pasal pilih minuman yg mengejangkan otak!! haha...siap men campu2 air ag tuh...tpik cam best jerk..ahak..tpi still xmelakukan pembzirn la...coz mnum smpai abis..hehe..air bccukk pom aku bedal..haha...*tpi skg amik kau!! xngantuk da nie..*..hehe...mmg best gle mlm nie...hehe...alhamdullillah ALLAH MAHA ADIL...DIA tau everything..skg aku ade membr2 yg slalu support aku...tmasuk la ngn bccuuukk...hehe...event awop dop smart po..sye still syg awk tau...hehe..bccukk jgn marah lor..haah...neway,nmpak caam ibu pcyekan kowang jerk..so pas nie kte leh la ..HANG OUT ..lagik...yg pentg pas SPM!! ouuccchh...!! SPM..waaaa.....mati aku!!! ah...insyaallah..ALLAH permudahkan..amin!!!+_+..BTW aku dapat nme baru loooRR 'AN'..hehe...


urm..pape pom mlm nie mmg mlm yg penuh ngan memory...K'CIK,ANGAH N BBBCCCUUKK...KOWANG DA CIPTA MEMORY INDAH LAM DIRI AKU...THANKS BANGAT...DA XSEDEH2 POM...HEHE...LOVE U ALL.....^_^

1 comment: